Leveringsvoorwaarden
 

1. Bestellingen worden uitgevoerd zodra het totale orderbedrag op een van de rekeningen van cosmetics.nl is bijgeschreven en alle benodigde bestel- en NAW gegevens bij ons bekend zijn.

2. Zodra een bestelling wordt verzonden ontvangt u per mail een verzendbericht met pakketnummer (niet bij brievenbus- en buitenlandleveringen) zodat u via de Track & Trace functie van Post.nl de status van uw pakket kunt volgen.

3. Wanneer een artikel onverhoopt niet op voorraad is en niet binnen 5 werkdagen alsnog geleverd kan worden ontvangt u daarover bericht en een indicatie van de verwachte leverdatum.

4.Herroepingsrecht:  U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na het melden van de annulering nogmaals 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@cosmetics.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.  Aangebroken verpakkingen kunnen niet worden teruggenomen tenzij sprake is van een ondeugdelijk product of fout van cosmetics.nl. In dat geval zijn de verzendkosten van de retourzending voor onze rekening.

5. Uw gegevens worden via een beveiligde verbinding verzonden en niet aan derden openbaar gemaakt, verkocht of voor reclamedoeleinden gebruikt tenzij u hier uitdrukkelijk toestemming voor geeft.

6. Cosmetics.nl is niet aansprakelijk voor mogelijke schade die uit het gebruik van de producten voortvloeit. Lees altijd de bijgesloten brochure of de aanwijzingen op de verpakking voordat u de producten gaat gebruiken. Indien u twijfelt of een product schade aan uw gezondheid kan toebrengen, raadpleeg dan een arts.

7. Klachten:Wij doen ons best al uw bestelling zo snel en goed mogelijk te verwerken. Toch een klacht? We raden je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken middels het zo uitgebreid mogelijk invullen van het klachtenformulier (zie knop onderaan) of door te mailen naar info@cosmetics.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op en proberen de klacht zo goed mogelijk op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nog vragen? Mail naar info@cosmetics.nl of bel 020 496 7308.

Tot slot een tip: Bij lage totaalbedragen zijn de verzendkosten relatief hoog. Het kan daarom gunstig zijn het orderbedrag te verhogen door een groter aantal te bestellen of samen met iemand anders een bestelling te doen. Vanaf € 50,- nemen wij een deel van de verzendkosten voor onze rekening (vanaf € 100,- geheel) en bovendien krijgt u bij bestellingen vanaf € 50,- ook nog extra bestelkorting!
Klik hier voor de verschillende verzendopties en kosten.